lauantai 27. elokuuta 2011

Pesupäivä

Aamulla emäntä sanoi, että tänään on sitten pesupäivä. Minä hupsu ihan luulin, että se tarkoittaa pyykkipäivää, kun se laittoi vaatteita pesukoneeseen ja koneen päälle. Voi tytöt, että olin väärässä!

Ensin emäntä lähestyi hammasharjan kanssa ja tunki sen suuhuni. Yäk! Koittakaa itse laittaa lattiaharjan kokoinen harja suuhun, ei ollut kivaa. Mutta nyt on sitten purukalusto puhdas ja pusunraikas hengitys. Mutta eihän se tähän loppunut. Seuraavaksi mentiin saunaan ja siellä odotti vadillinen lämmintä vettä. Se oli kyllä oikeastaan aika kivaa. Vesi oli lämmintä ja siinä oli mukava olla. Emäntä sanoikin, ettei ole koskaan nähnyt kenekään käyttäytyvän yhtä hyvin pesulla. Ai että minä olin polleata tyttöä. Ihan hiukan ehdin hermostua, kun pesu kesti niin kauan. Ihan vaan vähän ääntäni korotin, ei muuta. Emäntä sitten uskoikin, että nyt riittää ja haki pyyhkeen. Minä sitten itse viimeistelin Felix-sedän kanssa, että varmasti on kaikki puhdasta.

Sylissä istumistakin harjoittelimme yhdessä. Kyllä minä jo vähän maltan istua, mutta emäntä sanoo, etten oikein ole siinä ihan mestariainesta. No, eihän sitä kaikkea aina voi osata. Emäntä otti minusta kuvan heti pesun jälkeen, mutta minusta se ei ollut ihan reilua. Minähän näytän tuossa ihan uitetulta rotalta. Nyt pitää sitten ottaa kauneusunet huomiseksi. Zzzzz...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti