lauantai 17. marraskuuta 2012

Voi minun iskä raukkaa!

Kassu-iskä
Tänään emäntä kertoi minulle ihan kamalan suru-uutisen. Minun iskän emäntä on mennyt taivaaseen ja iskä ja kaikki iskän kaverit ovat jääneet emäntä-orvoiksi. Emäntä ei halunnut kertoa aikaisemmin, kun lapset olivat vielä kotona ja niistäkin huoli. Minä olen niin suruissani ja haluaisin mennä antamaan iskälle haleja ja pusuja.

Onneksi Muska-äiskän emäntä on ottanut heidät kaikki hätämajoitukseen. Minä jo niin pelkäsin, että iskä ja kaverit joutuvat olemaan sateessa ulkona ilman ruokaa. Niin onnettomasti ei sentään asiat ole, mutta kyllä he kaikki tarvitsisivat pian uuden kodin ja emännän tai isännän.

Rosa-täti
Kaksi kaveria sai jo toisen kodin. Tikru-täti pääsee kasvattajansa luokse ja Lilli-täti sai ihan uuden kodin. Lilli-täti on muuten Felix-sedän sisko. Mutta Kassu-iskä ja toinen siperialaispoika Tiuhti hakevat kotia. Ja samoin maine coonit Minttu ja Siru sekä curli Nasse-setä. Ja sitten on vielä Rosa-täti, joka on neva-rotua, siis ihan kuin siperialainen, mutta sillä on naamioväritys. Emäntä kertoi, että Venäjän pääministeri Met..., Menv.., eiku Medvedev antoi juuri tällaisen kisun pennun presidentti Haloselle.

Emäntä laittoi heistä kaikista kuvia ja tietoja meidän kissalan sivuille. Sieltäkin löytää yhteystietoja, jos vain joku tietäsi, mistä koti minun rakkaille sukulaisille. Ja suoraan voi kuulemma soittaa Magnificat-kissalaan. Emäntä sanoi, että ei ole muuta väliä, kunhan vaan löytyy hyvä koti ja ruokakuppi.

Terveisiä kovasti iskälle ja äiskälle. Pitäkää häntä pystyssä, niin kyllä asiat varmaan vielä hoituvat.

2 kommenttia: