torstai 18. huhtikuuta 2013

Tänään kaksi vuotta!

Tänään on minun syntymäpäivä ja minä täytän kaksi vuotta. Me juhlittiin sitä kaikki katit ja emäntä. Felix-setä lauloi syntymäpäivälaulun minulle ja emäntä lupasi olla laulamatta (kun se ei oikein osaa). Muska-mammalta ja Hikiän poppooltakin tuli onnittelut. Juhlittiin samalla vähän Felix-setääkin, kun hän täytti toissaviikolla viisi vuotta.

Iltaruoaksi oli synttärien kunniaksi minun lemppariani kalaa: minä ja Maija saatiin ihan lohta. Tosin Felix-setä sai kanaa ja emäntä vahti, ettei setä syö kalaa, kun se on kalalle allerginen ja menee kippurakorvat tukkoon.

Sitten otettiin minusta pari uutta kuvaa ja uusittiin synttärien kunniaksi tämän minun plokkini yläkuva. Minä pyysin, kun se vanha kuva oli jo vuoden vanha ja minä olen selvästi aikuistunut.

Emäntä arvelee, että olen pieniin päin. En ole hänelle vielä kertonut, miten asiat ovat. Arvailkoon nyt vielä vähän aikaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti