keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Kesäretki

Tänään emäntä pyysi minua sanomaan pojille, että nyt lähdetään kesäretkelle Naantaliin. Oikeastihan
lähdimme eläinlääkärille ottamaan pojille ensimmäiset rokotukset. Emäntä pyysi minua lähtemään mukaan, vaikka minulla ei mitään asiaa lääkärille ollutkaan. Meidän molempien mielestä pojat olivat kuitenkin liian pieniä matkustamaan yksin emännän kanssa niin pitkää matkaa. Lähdimme mökiltä jo puolikahden aikaan ja tulimme takaisin vasta kuudelta. Tosin pysähdyimme myös kaupassa ja katsomassa emännän tätiä. Tässä kuvassa olemme tulossa takaisin kotiin. Minä ja pojat olemme kopassa suojassa vedolta tuon pelastusliivin ja huovan alla. Toisessa kassissa on meidän eväät ja toisessa emännän. Viking Line on edessä juuri tulossa Airistolle.

Pojat olivat lääkärillä oikein kiltisti. Tosin Jonatan yritti karata pöydältä, Leo lauloi jotain sopraano-osaa ja vain Jesper oli iso poika ja kesti pikkuisen piikin kuin iso mies.

Pojat täyttivät siis tänään kahdeksan viikkoa ja painavat kaikki noin kilon. Isoja ja komeita poikia nämä minun merirosvoni.
Rosvokopla 8 viikkoa: Jesper, Kasper, Jonatan ja Leo
   
Kasper 8 viikkoa

Jesper 8 viikkoa
Jonatan 8 viikkoa
Leo 8 viikkoa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti